Strefa klienta

[wplfta_login_form]
 

Badania społeczne i marketingowe

Badania społeczne i marketingowe

 

Nasze wieloletnie doświadczenia badawcze sprawiają, że nasze realizacje są połączeniem wiedzy akademickiej oraz zdobytej w terenie praktyki badawczej. Nasza oferta kierowana jest zarówno do instytucji i organizacji lokalnych i regionalnych, ale także do tych z Państwa, którzy zainteresowani są badaniami poza naszym regionem. Dzięki elastycznie, zadaniowo, budowanemu zespołowi badawczemu, możemy wykonywać badania w dowolnym miejscu w Polsce i w dowolnej skali.

Doświadczony zespół ankieterów, analityków oraz socjologów i psychologów będzie w stanie zrealizować projekty badawcze – niezależnie od ich skali, techniki oraz cech badanej grupy.

 

Metody

 

  •  wywiad kwestionariuszowy (bezpośredni, „face-to-face” (PAPI)
  •  wywiad telefoniczny (CATI)
  •  wywiad internetowy (CAWI)
  •  ankieta pocztowa
  •  ankieta prasowa
  •  ankieta audytoryjna
  •  sondaże ad hoc

Badanie jakościowe

 

Wykorzystując doświadczenie naszego zespołu badawczego z powodzeniem w realizowanych projektach wdrażamy jakościowe metody badawcze. Po analizie problemu badawczego niejednokrotnie okazuje się bowiem, że metody ilościowe, oparte o wnioskowanie statystyczne są niewystarczające. Korzystając z metod jakościowych prowadzimy badania marketingowe oraz badania ewaluacyjne. Wszystkim, którzy chcą samodzielnie prowadzić badania polecamy nasze konsultacje metodologiczne.

 

Metody

 

  •  Indywidualny wywiad pogłębiony (IDI)
  •  Wywiady grupowe (FGI)
  •  Obserwacja
  •  Mystery shopping

Badania społeczne i marketingowe

 

Nasze wieloletnie doświadczenia badawcze sprawiają, że nasze realizacje są połączeniem wiedzy akademickiej oraz zdobytej w terenie praktyki badawczej. Nasza oferta kierowana jest zarówno do instytucji i organizacji lokalnych i regionalnych, ale także do tych z Państwa, którzy zainteresowani są badaniami poza naszym regionem. Dzięki elastycznie, zadaniowo, budowanemu zespołowi badawczemu, możemy wykonywać badania w dowolnym miejscu w Polsce i w dowolnej skali.

Doświadczony zespół ankieterów, analityków oraz socjologów i psychologów będzie w stanie zrealizować projekty badawcze – niezależnie od ich skali, techniki oraz cech badanej grupy.