Badania społeczne i marketingowe
Nasze wieloletnie doświadczenia badawcze sprawiają, że nasze realizacje są połączeniem wiedzy akademickiej oraz zdobytej w terenie praktyki badawczej. Nasza oferta kierowana jest zarówno do instytucji i organizacji lokalnych i regionalnych, ale także do tych z Państwa, którzy zainteresowani są badaniami poza naszym regionem. Dzięki elastycznie, zadaniowo, budowanemu zespołowi badawczemu, możemy wykonywać badania w dowolnym miejscu w Polsce i w dowolnej skali.
Doświadczony zespół ankieterów, analityków oraz socjologów i psychologów będzie w stanie zrealizować projekty badawcze – niezależnie od ich skali, techniki oraz cech badanej grupy.
Metody
- wywiad kwestionariuszowy (bezpośredni, „face-to-face” (PAPI)
- wywiad telefoniczny (CATI)
- wywiad internetowy (CAWI)
- ankieta pocztowa
- ankieta prasowa
- ankieta audytoryjna
- sondaże ad hoc