Marketing oparty na wiedzy
Akademia
rozwoju
know.it.
Jest odpowiedzią na wciąż rosnące zapotrzebowanie wiedzy z zakresu nowoczesnego marketingu.
Akademia marketingu know.it powstała w 2020 roku, a jej powstanie poparte jest dziesięcioma latami szkoleń oraz badań marketingowych i społecznych realizowanych przez zespół i partnerów agencji know.it.
Przeprowadzonych szkoleń
godzin
na salach
szkoleniowych
Akademia know.it
Główna idea projektu
Współczesny rynek zmienia się w tempie wykraczającym poza nasze codzienne rozumowanie. Aby nadążyć za zmianami trzeba być jednocześnie futurologiem, znawcą technologii, socjologiem, marketerem, a przy tym wszystkim odrobinę szalonym człowiekiem. Nasz zespół doskonale odnajduje się we wszystkich wskazanych obszarach, jednocześnie doskonale realizując zadania związane z powierzonymi nam markami. Prócz fascynujących projektów chcemy edukować i rozwijać branżę, stąd pomysł na Akademię know.it – Akademię wiedzy i doświadczenia.
Konrad Dembczyński
To teraz merytorycznie...
Oferowane wsparcie
Akademia know.it wspiera swoich klientów w rozwijaniu wiedzy z zakresu marketingu, w tym budowania strategii działania, rozumieniu podstawowych i niezmiennych praw rynku, tworzeniu reklam w Internecie, budowaniu relacji marek ze swoimi odbiorcami.
W tych podstawowych założeniach kryją się wartości szkoleń z zakresu komunikacji marki z otoczeniem w oparciu o wiedzę i doświadczenie zespołu know.it oraz współpracujących z nami ekspertów.
…zatem przejdźmy do bardziej szczegółowych zakresów merytorycznych oferowanych form wsparcia.
Aby osiągnąć biegłość we wskazanych zakresach
Zapewnimy Ci konkretne wsparcie
Wykorzystując praktyczne metody, w oparciu o Twoje dotychczasowe i nasze doświadczenie, nauczymy Cię wszystkiego co wiemy o marketingu, pracy mózgu oraz wiedzy o ludziach. Dzięki temu popełnisz mniej błędów i szybciej osiągniesz zamierzone cele.
Z jakich metod
korzystamy?
Techniki warsztatowe
Wypracowaliśmy metody pracy w systemie warsztatów, podczas których uczestnicy wykonują konkretne, realne zadania. Praktyczne modele edukacji odzwierciedlają naszą codzienną pracę w agencji.
Praca na realnych przykładach
Pracujemy w oparciu o prawdziwe modele i strategie marketingowe. W wieloletniej praktyce zrealizowaliśmy tysiące zleceń dla setek klientów z Polski i zagranicy. Obecnie wykorzystujemy zdobyte doświadczenie w pracy szkoleniowej.
Rozbudowana baza merytoryczna
Podczas naszych szkoleń uczestnicy otrzymują konkretną wiedzę popartą doświadczeniem. O reklamie i marketingu potrafimy mówić godzinami, często słysząc, że szkolenie mogłoby trwać jeszcze dłużej.
Zakresy szkoleniowe
Poznaj obszary naszych szkoleń
Poniższe zakresy tematyczne są przykładem modułów. Każde szkolenie dedykowane powstaje w oparciu o zgłoszone zapotrzebowanie ze strony zamawiającego.
Marketing
ok. 16h
Szkolenie jest połączeniem podstaw, o których często zapominamy z nowoczesnymi praktykami wykorzystywanymi w dynamicznie zmieniającej się strukturze gospodarczej.
- podstawy marketingu
- modele praktyczne
- inbound marketing
- outbound marketing
- komunikacja marki
- planowanie i strategie
Social media
ok. 18h
Szkolenie, które pozwala uzyskać maksimum wiedzy na temat struktury, metod działania, skuteczności oraz tworzenia reklam w mediach społecznościowych. Podczas tego szkolenia uczestnicy zawsze chcą więcej 🙂
- zasięgi organiczne
- budowanie kontentu
- reklama w social mediach
- sprzedaż w social mediach
- koncepcje budowy komunikacji
- elementy kognitywistyki
Komunikacja wizualna
ok. 12h
Nowoczesny design, sposoby komunikacji, zasady tworzenia skupiających uwagi grafik, metody prowadzenia odbiorcy po przestrzeni graficznej. To szkolenie, które zmienia postrzeganie grafiki w przestrzeni społecznej.
- zasady budowania komunikatu
- prowadzenie uwagi odbiorcy
- współczesne trendy
- koncepcja budowania spójności marki
Personal branding
ok. 16h
Obecnie klienci bardziej ufają markom osobistym, niż firmom. Dowiedz się dlaczego największe firmy na świecie szkolą swoich traderów, influence marketing wciąż zyskuje na popularności, a także jak to wszystko wykorzystać w swojej firmie.
- zarządzanie zasobami personal brandingu
- kanały dotarcia
- budowanie kontentu
- influence marketing
Kontakt